Ett tråkigt inlägg av en trött människa

Visst har man varit gladare nångång, men samtidigt känns livet ganska genomlidligt faktiskt. Jag är ledig fram till den 11 augusti och jobbar därefter endast tre dagar och sen slutar jag på det där bygget för GOTT. Känns faktiskt bättre än underbart - om det går.
Ändå är det ganska struligt och jag längtar faktiskt bort från detta hus ganska ofta nuförtiden. Det skriks för mycket och jag orkar inte. Ska bli skönt att sticka på tisdag, sen kanske de inser att de saknar mig - eller så inte.
 
Har ändå varit en skön dag idag - med familjen faktiskt.
Satt nere på bryggan i solen hela högen, ingen annan utom vi. Solade, badade och tog det allmänt lungt. Rätt skönt. Solen sken fram till klockan två kanske och sen kom de svarta molnen på besök, men ingen regn. Så jag och min kära moder satt kvar där nere, medan Agge och fader åkte till stan för att köpa agges glasögon.
Jag somnade tryggt på bryggan i mammas sällskap, kände mig som barn igen och den känslan tycker vi verkligen om. Sen vid tre kom åskan på besök och vi drog oss hemåt igen. Agnes och pappa kom hem igen och sen drog jag och min syster på stan. Jag köpte mig en ny maskara och några örhängen. Sen gick vi och åt, mycket gott och ni kan ju bara gissa vem av oss som fick betala?! Jaa, jag så klart. Vem annars?
Men, man har ju pengar, så klart man kan bjussa syrran på lite mat :P
Ikväll har jag sett fotboll - ISK-SSK. ISK vann ju så klart, bra jobbat ;P hehe.
Sen har jag inte gjort mkt alls, ska slå en signal till Cilla snart och hoppas på att hon vill göra mig sällskap på havs imorron. HOPPAS.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Drar till skogen imorron och återkommer på lördag kväll för att åka till Luleå och se på LasseW. Hoppas på en grym konsert. Sen kommer jag behöva sova ensam ;s Blää.

Hade bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback