Here I Go Again

Idag är det tisdag och jag kan liksom bara längta utomlands, eller faktiskt också till de helger fram tills dess eftersom att de kommer bli helt oslagbara tror jag. Men jag har tvingat mig själv att egentligen bara leva i nuet men det går liksom inget vidare. Nåja, jag tycker i alla fall att jag tänker på det och det är väl ett steg i rätt riktning?

Jag tog mig en cykeltur istället för löpning idag, får så äckligt ont i knät av mina nya(läs:3 år gamla) skor så jag pallade inte att plåga mig idag. Fast cykla var inte så mycket bättre, jag äger ingen och fick ta mors och den är ju hundra storlekar för liten. Så en sådan önskas i studentpresent. Jag skippade cykeln efter långäs fram och tillbaka och gick i 20 min istället. Jag funderar på att trots det gå ut och springa.

Sen är det handboll ikväll, jag längtar nå så gryyymt!!

Min fina, fina vän Sandra fyller hela 20 år idag. Grattis och välkommen till den dyra delen av livet ;)

Jag längtar till helgen - på tal om att leva i nuet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback