Det här är slutet på resan och början på en ny



Det är sista helgen här i Piteå nu och det börjar kännas. Det börjar verkligen bli så sjukt verkligt att det börjar bli läskigt. Det värsta är att denna helg är på väg att utvecklas till en av de bästa i sommar, vilket kommer göra det svårare att åka från alla fina människor som finns här.

Jag hade i alla fall en fin kväll igår tillsammans med finaste Sanna, först fika med massa bra folk hos Linnéa och sedan dans på logen, sista gången detta år för mig. Hm, hade svårt att sova så jag slog på en film och somnade väl vid fyra-tiden. En bra kväll var det i alla fall.

Idag hade jag tänkt gå ner till Sinavallen och se lite fotboll, äta lite frukost och sedan gå upp igen för att fara ut och springa. Ikväll blir det avskedsmys på våran altan och jag hoppas att det blir sjukt roligt. Förhoppningsvis blir det fort mörk, är mycket mysigare att tända ljus. haha.

Jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång, med dig!
När jag tänker på denna sommar till hösten, kommer det nog vara Lasse som stått för den mesta musiken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea UTAAAN apostrof tack! ;)

2010-08-08 @ 02:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback