En minnsevärd helg

Det är söndag idag och jag har verkligen inte gjort mycket. Har sovit i båten hela dagen, gått en prommis så lång som till vickan och sedan framkallat kort. detta har jag lyckats göra på hela dagen. Wohoo.

Men helgen har varit fantastisk. Lasse var bäst, fast det var ju redan förväntat. Annars var lördagen den bästa dagen med mängder av skratt, några tårar också faktiskt och sjukt underbart folk runt mig. det blev som jag hade trott, fredagen blev liksom en förfest till lördagens fest. Ohjaa, lördagen var sjukt bra!

Nu är det inte länge tills flyttlasset mot Alingsås går, onsdag nästa vecka åker jag samt min familj ner till Göteborg med hela mitt liv i bagaget. Där ska jag bo i några dagar för att sedan bege mig mot Alingsås och skolan. Fantastiskt! Innan dess ska dessa saker göras:

- Hänga med olika vänner.
- Sova hos Hanna
- Ha flyttfest eller flyttmys
- Gå till biblioteket
- Prata med Ylva
- Kramas
- Hälsa på farmor
- Träna i mängder
- Och det viktigaste av allt kanske; Börja packa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback