En stannfågel ger sig av

Jag är utflyttad och på väg mot Alingsås, det känns väl sådääär just nu. Önskar egentligen att jag fortfarande var barn och kunde bo kvar, egentligen är jag skogsmulle och trivs i skogen utmärkt.
Fast samtidigt, jag vill se något annat och detta kommer bli bra!

Men, jag saknar redan mina fina vänner och alla de underbara stunder vi haft de senaste dagarna. Igår kollade jag och Vickan på snygga hus och bilar och önskade att vi ägde typ alla av dom. Till och med detta saknar jag, då vi virrade bort oss i Hortlax och höll knappt att hitta hem igen. Jaa, Hortlax är för stort helt enkelt ;)

Nåja, ta hand om fina Piteå tills jag kommer hem igen :) Ska försöka hinna komma hem en gång innan jul, annars blir jag väl galen. Imorgon är det läger i Skene som gäller, fy vad det kommer bli bra :P

Jag saknar er redan, finafina vänner!

Det här är slutet på resan, och början på en ny!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skogsmulle??

2010-08-15 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback