Jag älskar mitt meningslösa liv



Oj, vad livet leker just nu. Har drunknat i sorg i några dagar, men så igår tog jag tag i mig själv och ryckte upp mig. Tur var väl det, för gårdagen kan ha varit en av de bästa i sommar. Så fin, så härlig, så bra helt enkelt.

Jag, Vickan och Petra besökte nolia, käkade thaimat, kollade husvagnar, bilar och lite skotrar. Kikade in en fin stuga som jag skulle vilja äga. Gick till stan, fikade och köpte kläder.
Sedan begav vi oss mot Grisan och sprang och sprang.
Döda åkte vi till havsbadet sen för att bada i inomhusbadet, barn på nytt kanske? Hem till cilla igen, mysa framför elden med några glas vin, vacker utsikt och fantastiskt fint sällskap.
Kvällen avslutades på havsbadet, lite dans, många skratt, fina människor och en hel del avsked.

Trots att jag bara vill gråta nu, så har jag inte gråtit ett dugg över allt. Livet känns sjukt fint nu och det är dessa stunder man uppskattar allt fint som finns och jag älskar faktiskt att leva!

Packa klart, dra in till stan och sen hänga med fint folk- det är min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback