Hjälmis



Livet lever vidare. Har grymt ont i halsen typ, men förhoppningsvis går det om. Idag har varit en bra dag, kläder ligger utspritt lite överallt på mitt golv. I garderoben är dom då inte, det är svårt att bestämma kläder ibland. Speciellt när man är två som delar på garderoberna.

Jag och Julia bland annat hade hemafton ikväll, det var faktiskt riktigt roligt. Vi gjorde middag till 40 pers, sen stack vi vidare till Jonathans och Åsas hus, åt vår utsökta kladdkaka och sedan spelade vi ett spel. Gissa om mitt lag vann ;)
Efteråt gick vi ut på nå ställen här i Alingsås, Piteås uteliv är dubbet så mycket bättre. Så ni kan ju förstå hur det var liksom. Men med trevligt sällskap har man alltid roligt.

Annars händer inte mycket här. Imorgon är det buggkurs igen, grymt!

Den 16 september drar jag hem till Piteå och hälsar på, jag saknar er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback