Ännu en irriterande dag

Ännu en dag i mitt liv håller på att gå till historien. Dagen har jag spenderat ute i solen, på skolan och på stan med Sofia-Linn. Nu sitter jag mest och pluggar och skriver med Hanna. Plus att jag är riktigt irriterad och less på precis allt. Försöker hålla mig borta från tårarna, men det funkar inte så bra. Vill, men kan inte. Jag har ont i huvvet också, ursh. Idag på stan iaf köpte jag en vacker klänning. Kanske blir så att jag har den imon. Får se hur humöret mår. Det pekar på mjukisar iaf. Palla. På stan såg vi iaf idolinspelningar och hoppas på att komma med. haha. Näe, man får väl hoppas att man inte kom med, så svenska folket slipper gråta åt mig. haha.

Ibland blir man bara för irriterad på allt. just nu är jag mest irriterad på skolan och mina inneboende kompisar. I fredags städade jag tvrummet och köket och sa att Emma skulle ta hallen. Men så klart gjorde hon inte det. Jag hade förståss inte trott att hon skulle göra det. Men man hade ju lite förhoppningar om det. Men men, jag hoppades visst fel. Idag när jag kom hem från stan fick jag städa upp i köket litegranna, för det såg ut som ett bombnedslag. Emelie och Emma hade varit hemma hela dagen och så klart var det jag som var tvungen plocka upp där. Jag blir så arg och less. Undra om jag ens orkar med skolan imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback