Det är visst slut på det tråkiga för i veckan

Veckan börjar lida mot sitt slut. Det känns som fredag för mig. För veckan tog typ slut igår, efer en dag i skolan, känns underbart. I måndags kom jag hem från Boden. Ingen skola heller, för det var invigning av våra nya lokaler som alla tycker är så vackra. Okej, skolan är fin och sånt. Men det blev då sämre än vad det var innan. Nu rymms typ 16 elever iklassrummen och i våran klass går 20 stycken. Lycka till att få in alla om alla är där samtdigt nån gång. Men dock bryr jag mig inte, för jag flyr. mohaha. Så istället för skola gick vi på stan och jag fick köpa denna omtalade present till mitt lilla lyckopiller Tove Bergström. Sen igår var det skola som vanligt. Jag och Emma försov oss. Dock skönt i alla fall. Sen fick jag också reda på mitt resultat på idrott och hälsan. Jag blir bara sämre och sämre. Snacka misslyckat resultat. Mjaja. Går att leva med. Senare på kvällen fick vi massa främmande in i våran lilla lya. Det är nämligen så att Emma fyllde år igår. Grattis till henne. Så vi käkade MASSORMASSOR med tårta. Blää. fick ont i min magen senare. Det var blää. haha. Sen hade vi roligt och skratta och sjöng. Sen idag hade vi träning i lisebergshallen, för hallen på kristinedal var upptagen. Så vi tränade där och det gick verkligen pissapa. Efter det har vi tvättat lite, jag har varit på sjukhuset och kollat upp min astma medicin så att det funkar och kollat om jag skulle få nån mer medicin. Men den funkade och jag skulle testa den mera. Sen skulle jag fara till nånstans i Pite om den slutade funka. haha. Senare har vi tvättat mera och sovit. Så nu sitter jag hära, hungrig och tjurig för att jag måste äta. Men jag orkar inte, men jag måste.

I morron är det skolSM. Ska bli helt okej roligt. Men inte värsta WOW eller nått sånt. Får se hur det går. Hoppas inte på speciellt mkt speltid. Jag är verkligen inte sugen på det. Men vem vet, jag kanske blir?! SkolSM även på fredag. MEN på lördag mina vänner. Då, då får jag äntligen fara hem. ÄNTLIGEN. jag längar. Svinigt mkt. Ska bli skit roligt. Dock vet jag inte ännu om jag kommer med planet. För SAS personal ska visst gå ut i strejk. Jag tror jag döör. Gör dom det är dom så gott som döda dom människorna. B L Ä ! ! ! !

Nu ska jag fixa käk, läsa min superduper braiga bok, sen se hockey <3, sen Tack Gode Gud, Grey´s Anatomy <3 och sist men absolut inte minst American Idol ;) Detta är, för den som inte fattade det, min tv kväll i veckan. Mumma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback