Första April

Ghaa, jag hatar första april om nån har missat det? Skulle inte tro det va. Speciellt efter idag. Kunde ha sovit HUR mkt längre som helst. Men inte det inte. HEMSKT. Jag hade en dålig känsla i kroppen och förtstod att nåt dåligt skulle hända idag, men vad visste jag inte. Det var nämligen spelarmöte idag på kärraton. Så jag, Emelie, Mikaela och Nathaile åkte dit. När vi kom till kärraton var inte en enda människa där. Det hade varit lagfest för damerna inatt så det såg verkligen ut som ett bombnedslag där. Då tänkte vi att kanske vi hade flyttat till kärra eller nåt. Så vi ringde mikael, men han svarade inte. Sen ringde vi Bella då.
Emelie: Hej, vars är ni?
Bella: Ehöh, det är första april idag.
Tusan också, vi hade gått på ett första april skämt. Ett mycket tråkigt sådant. Vi kunde ha sovit hur mkt längre som helst. Fick bara sova till klockan tio, men vad sägs om att sova till tolv istället. Tjaa, så det var bara att traska tillbaka till bussen och dra sig hemmåt. Men shiit, vad sura vi blev. Men så här i efterhand kan man tyckatt det är lite komiskt. Man kan ju undra VEM som kommer att bli retade för resten av året och framför allt på nästa träning. Ser inte fram emot det. Hmm.

Har haft ont i huvvet hela dagen och kruvat mig för i morron. Får typ panik när jag måste stiga upp tidigt. Känns inget vidare alltså. aja, får ta och överleva det också. Nu ska jag sova till maten.

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback