Ge mig ett duracell batteri TACK!

Trött, less och frusen sitter jag här och har ångest för att jag borde plugga men orkar inte. Har varit så hurtig idag att jag varit och lånat böcker till mitt samhäll arbete. Tre böcker om Brasilien och Portugal blev det. Sen skulle jag och Emma ta oss en LITEN sväng på stan för att det var så fint väder. Men det blev längre än vi trodde. Snart hade tiden runnit iväg och klockan var sex. Vi hade varit på stan från ett till sex. Det är krävande. Hittade en vacker klänning, men jag måste fundera ett tag till. Åker nog till stan på lördag också, om jag inte har annat för mig. Vilket jag verkligen inte tror. Dock måste jag plugga hela helgen. Jag skippar nog läxan ikväll, är sliten och ska sova efter jag sett på tv ett tag. Har sovit ett tag nu också. Jag älskar att sova.  Snälla ge mig ett duracell batteri så jag går och går och går så jag orkar plugga. För just nu orkar jag ingenting.

Ghaa, jag är så fruktansvärt grinig och irriterad på allt. MSN funkar inte, inte hotmail heller. Jag blir frustrerad. Har hundra mail att svara på, ETT till i morron. Blir irri. Tusan också. Också hatar jag helger. Eller jag älskar att kunna sova och så, men jag hatar att vara vaken. För jag gör ändå inget. Jag har ändå ingen att vara med. Palla. Men jag har kommit på att nästa helg är jag i Boden, helgen efter det är jag hemma i PITE helgen efter det också, helgen efter Pite helgen kanske Hanna kommer och efter det är pappa hära och sen är det bara två helger kvar. Det känns verkligen UNDERBART.  YES, snart slipper jag det här tusans Göteborg. Piteå, here I come. Shit, när man till och med börjar gråta när man ser elexir och han går i mål på vasaloppet och får träffa sin son och att han klarat av att åka loppet, då är det nåt stort fel på mig. Jag är verkligen så trött och LESS. ADJÖ!!


Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback