Jag vill ha sommar nu >.<

Har solat hela dagen idag också. Känns bra. Har legat ute från halv elva till fyra idag. Pluggat och myst. Sen gick jag en liten promenad och pratade med hanna. Efter det åt jag och sen har jag sett lite tv och pluggat. Det är till och med riktigt roligt att plugga när man har rolig läxa och jag älskar när vi har samhäll läxa, eller inte vilken läxa som helst, älskar när vi har inlämningar, men inte prov. Så det här passar mig perfekt. Dock har jag prov i Idrott och hälsa, efter det engelska och sen är det väl nåt hemskt och tråkigt prov i företagsekonomi. Boden nästa helg, blir väl sådär kul. Läns är väl inte så speciellt, men man åker väl dit och försöker göra sitt bästa så man får åka med på juniorelitcupen. hmm. också får man träffa älskade Tove. Som jag längtar efter den guldungen. underbart. Helgen efter det är det Pite som gäller. Mumma.

Guldet är hemma i norrland igen. Underbart. MODO är svenska mästare, för första gången på 28 år. Känns väl bra?! Utmärkt. I och för sig skulle det vara bättre om det var Lule som stod där som mäsare. Men MODO får duga. Glad blev jag i alla fall. Jag förstår hur dom känner. Hur glada dom är. För det är underbart att vinna guld. Det är underbart att ta på sig denna guld hatt och ta emot lyckan som bara strömmar över en. Underbartunderbart. Deras SM Guld får mig att tänka tillbaka på när vi lyckades vinna sm guld. Det var det bästa som jag varit med om. Det var riktig lycka. Jaja, jag kan inte annat än att buga och bocka och vara glad för attt guldet är hemma i norrland igen. Det har kommit hem :)

Göteborg till hösten är ett mycket stort frågetecken. I nuläget känns det väldigt långt bort. Palla gå och oroa sig för varje dag i skolan och undra när natten ska ta slut och man måste till skolan. Somnar kanske fyra varje natt för det. det pallar man inte i två år till. Om vi inte byter klasser nästa år så funderar jag inte ens på att stanna kvar. Då finns inte ens göteborg på kartan längre. ALDRIG. Då blir det mitt älskade Piteå. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som är så fel. Men jag skulle tro att det är kompisarna. Det finns liksom inga här i denna stora stad. Ingen som riktigt passar mig. Jag passar liksom inte med Göteborgare. Jag har inte alls svårt att skaffa kompisar. Men här är det en spärr. Här går det verkligen inte. I Pite funkar det, men inte här. Nya kompisar hit och dit hemma. Men inga här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback