Lite värme i Göteborg om jag får be

Idag sitter jag här och fryser. Det blåser och är svinigt kallt ute. Jag tror jag dööör. Solen lyser i alla fall och man blir lurad. För när man går ut, fryser man häcken av sig. URSHA. Har gjort det första av miljoner nationella prov idag. Gick helt pissigt dåligt skulle jag tro. Men det är ju dock engelska, så vad annat kan man förvänta sig? Sen kom jag hem halv elva och började städa. Jag visste att vårat kök inte var så välstädat direkt, men såhär äckligt kunde jag väl knappt föreställa mig. Jaja. jag antar att det blir så när man bor tre stycken i en lägenhet med tre olika städvanor. Sen har jag sovit och pluggat och suttit hära. Nu ska jag strax läsa ut min bok och sen duscha. Åker ju till boden idag på länsläger. Ska väl bli helt okej kul. Underbart att få träffa tove och linnéa måste jag väl säga.

Idag fyller sandra år också. Grattis på den stora dagen :) hihi. NU kallar boken. Eller först kanske jag måste svara på frågan Maria ställde. Eftersom att det inte går skriva nån kommentar på hennes blogg svarar jag hära. Hihi. Jaa kära kusin, jag ska flytta hem till underbara piteå. Så det är dit du ska vända dit från och med sommarn och framåt om du råkas vilja mig nått. Fast du ska ju komma i sommar, det bestämde vi ju. hehe. Det är en lång historia om varför jag ska hem. Men den kan jag ta med dig senare, visst?! Hoppas du hade det bra i Paris och jag har inte glömmit att du fyller år på måndag. Hihi.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Maria

Men aborre, ska du?! Whyyyy!? Trivs du inte? Men aha, men vad ska du göra nu då? Alltså vad ska du plugga nu?

2007-04-23 @ 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback