Lyckan hänger i luften

Sommarn är snart här och jag längtar som aldrig förr. Det är nu, på "försäsongen" till sommarn jag plockar fram alla Winnerbäck skivor jag lyssnat på på sommarn. Det är nu jag stoppar tillbaka alla skivor jag lyssnat på när jag deppat om vintern. Det är nu springet i mina ben kommer fram. Jag vill bara ut, ut på fotbollsplan, ut till älven, ut med båten. Jag vill ut ur denna bur. Jag vill ut ur denna onda cirkel av deprimerande tankar, dåliga dagar och hemska nätter. Det är dags nu, dags för att ta tag i livet och göra nåt av det. Denna sommar ska bli min vändpunkt i livet. Det har jag bestämt. Sommarn ska bli den bästa i mitt liv. Jag längtar så mycket efter ett underbart liv att avnjuta.

Aja, det är ganska länge kvar till sommarn kommer. Eller här nere har den kommit. Träden har blivit gröna. Det luktar sommar. Det hänger i luften det jag brukar kalla för lycka. Idag och igår har vi spelat gymnasiesm med skolan. Dock vann vi, aspero, finalen mot emelie och dom. underbart. mohaha. I morron åker jag hem. känns underbart. Jag vet att alla är less på mig för att jag tjatat så mycket. Men mig gör det inget. För jag är överlycklig för att åka hem :)Borde somna nu. Men palla. kommer aldrig somna. Ska sova själv ;/ Äh, nu måste jag testa. Ska kolla buss först. Sen Sova och sen HEM ;D

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback