Med Danmark som mål.

Väskan är packad, lägenheten städad och Ipoden laddad. Jag är redo att lämna Göteborg och bege mig mot färgan som ska ta mig till Danmark, men dock finns det ett problem. Problemet är att det är i morron som vi åker och nu har jag inget att göra, annat än att vänta och vänta. Och när man väntar går tiden så himla söligt. ååh, vad det är jobbigt. Sitter i alla fall och lyssnar på musik och musik och musik. Har inget annat bra för mig. Emma hon kommer in då och då och försöker läsa vad jag skriver, men varje gång kommer jag på henne. Hon är inte speciellt bra på att smyga, speciellt inte när hon andas och flåsar i örat på mig, haha synd Emma. det känns som att jag bara skriver just nu, för att skriva nåt och fördröja tiden, och kanske är det så att jag gör det också.

Min mor åker också i morron, sen på fredag drar hon och min familj till fjällen. FUSK, jag vill också till fjällen. bu, för dom. Orättvist. Men men, så är det. Man kan inte få allt här i världen. Jag får åka till Danmark och alltid är det något. Men jag känner mig dock inte speciellt taggad för att åka dit. Näe.. Känns inte så speciellt meningsfullt, för hur stor chans har mitt lag att vinna. Den är väl ungefär lika stor som att det skulle komma en tsunami just här där jag sitter. alltså, INGEN. Men jag får se till att ha roligt i alla fall.

Nu ska jag dra mig vidare mot nya äventyr, hmm. Jag får väl se vilka äventyr det blir, kanske blir det att se var dom på tv:n kan hitta på, kanske blir det att umgås med mamma eller kanske blir det att läsa min bok. Vem vet?

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback