och jag är tillbaka

Tillbaka i Göteborg och det var ångest så fort jag tog tag i handtaget på dörren. Pallar verkligen inte det här längre. Har ont i magen för skolan i morron, nu börjas det igen. Ska det verkligen vara så? Att man har ont i magen innan varje skoldag och hoppas att man verkligen inte vaknar upp nästa dag, bara för att slippa skolan? Jaja, rödspätte cup, kommentarer nån? Finns inte många från Elina. Gick väl gode bra på endel matcher, endel mindre bra, men det är sånt man får leva med antar jag. En hel del skador fick vi också med oss i bagaget. Malins käke, Mikaelas knä, Linns knä, Holmbergs armbåge och mitt lår. Tror inte att jag missat nån, men man vet ju aldrig. Himla skönt att vara hemma igen, har velat fara hem från de att jag satte mig på den där dumma båten och så äntligen har jag fått komma mig hem. Känns underbart.

Nu ska jag försöka sova några timmar, kanske jag har mindre ångest i morron när jag vaknar, vilket jag tvivlar starkt på. Dock får jag försöka överleva. Ghaa, kom just på att jag måste svara på brevet till Hanna, förlåt att jag inte hunnit Hanna, jag gör det i morron :/

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback