Skadeglädje

Dagen har varit mycket lång och det har hänt ändå gode så mycket. Vaknade halv åtta(!) och for till vårdcentralen. Fick sitta där och vänta i en och en halv timma för att senare gå till en sköterska som tog ett blodbrov i fingret på mig.  Sen vart det ännu mer väntan. Sen fick jag komma till en doktor som kom fram till att jag kanske har astma. Ghaa, tänkte jag. Varför just jag? Men det är klart att det är jag, för jag har alltid oturen med mig. Så jag måste väl vara van. Efter det blev det mer blodprov, från armvecket. Fyra stora rör, uh. Så nu är jag blå i armen. Dumma du.  Senare fick jag äntligen gå hem. Somnade en halv timma och sen klädde jag på mig för att åka till stan med min mor. hittade precis allt jag skulle ha, plus lite till. Wihoo. Värsta söta klänningen på gina. mwhihi. Två par skor, en tröja, klänning, vattenflaska, väska, hår spray och lite till fick jag med mig hem. hehe.

Dagen har egentligen inte innehållit så värst mkt intressanta saker. Men roligt var det iaf att gå på stan. Speciellt när jag har börsten med mig (mamma alltså) haha. Nu ska jag sova, ska upp halv nio i morron :/ Haha, dock roligt att Emelie också måste upp tidigt. Träningen är elva i morron. Hon som har retat mig så mkt, haha. där fick hon sig. Skadeglädjen är alltid bäst :D 

Take Care


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaså är morsan kvar ännu? Hur länge ska hon stanna då? Nice med nya kläder. Men hallåå...har du köpt nytt hårvax än? Det behövs, oki!

2007-04-03 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback