Solsolsol

Min hud luktar bränt, den är röd och faktiskt brun på endel ställen. Idag har jag tagit min första solrunda. Har suttit ute här nere från tolv till fyra och det känns faktiskt riktigt bra. Nu slipper jag känna mig så himla himla blek. Armarna är bruna och ansiktet är rött. Från linnet har jag också fått mönster. Och jag har ett inbränt kors. Känns bra. Mohaha. Från shortsen och sockarna har jag också ränder. vackert?! NEJ. Dagen har varit riktigt skön. Härligt varmt och ibland har det kommit härliga svalkande vindpustar. Underbart väder. Vad mer kan man begära. Jag ska vara riktigt glad att det inte snöar. För just nu vill jag verkligen inte ha snö. nu vill Elina ha sommar. Och det är NU. Jag längtar så jag dör till sommarn. Båt, sol, bad, vänner, sena sommarnätter, solnedgångar, PDOL, pite havs bad och allt underbart. JAG LÄNGAR.

Just nu gör min dator precis tvärtom mot vad jag vill. Den ska gå snabbt, inte söligt. Ghaa, jag hatar när den gör söjna. Bajsdator. Jaja, skulle ta nåra bilder och lägga upp på bilddagboken för att visa hur brun jag är. MEN dock syns det typ inte hur brun jag är. Blixten liksom suddar bort min färg. Så jag får lägga upp vita bilder och skriva att jag är brun, eller kanske rättare sagt röd. haha. Nämen, det ska nog lösa sig. Nu ska jag fixa massa saker.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback