Ge mig ett piller eller två

Maria har åkt hem, sommarn är slut och skolan börjar om på måndag, om två himla småa plutt dagar. Allt som kan vara dåligt är dåligt just nu. Jag vet inte varför, har varit konstig sen i onsdags. Inte liksom vart mig själv. Saknar Maria, sommarn och tejp. Allt underbart på en sommar liksom.
Jag hoppas verkligen att det bara är tillfälligt. För palla ens vara så här tråkig.

Igår kväll var jag på storstrand på Gudstjänst dära. Var mkt trevligt. Träffade Fredde, min gamla mentor. Shiit vad roligt det var. Vi snackade om allt typ. hehe. roligt minsann.
Idag har jag med varit där. Lyssnar på Annika Borg som skriver i Amelia. Otroligt vad hon var bra på att prata. Skulle gärna höra henne igen, men bajs så har mamma bjudit massa gäster och jag får typ it fara någerst. Bajsa på det. Men jag ska i alla fall ikväll halv tio, det har jag bestämt. Så får hon säga vad hon vill.

Sista dagen på lovet imorron ska spenderas hos Linnéa på poolparty. snacka roligt. först party och sen träning på kvällen. wohoo liksom ;) haha. roligt.

Aja, nu måste jag hjälpa min tjatande mamma. Fast egentligen får hon skylla sig själv som bjudit massor med folk.

Lev och Må!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG AV!!!!!!!!!

2007-08-19 @ 00:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback