Jagälskardigälskardigälskardigälskardig

Jagälskardigälskardigälskardigälskardig.
Åh, om jag bara fick in det i din hjärna skulle jag bli lycklig. Du är verkligen en av de bästa som finns här på jorden. Även fast jag inte visar det. Så är du det. Och förlåt att jag alltid blir så sur på dig. Men jag vill verkligen ditt bästa älskade du. Du är och kommer nog alltid vara den som förändrade mitt liv mest. Inte på nåt dåligt sätt, utan på ett bra. Helt underbart sätt. Snälla lämna mig aldrig. Jag skulle så gärna vilja hjälpa dig. Det är min största önskan. Utan dig är jag inget gumman. Förlåt, men så är det.
det gör så ont i mig att se dig lida så, nu när jag älskar att leva. Ååh, gumman. Om du bara visste vad livet har att ge. Om du bara visste.
jag vill visa dig allt om du bara ville. Du och du. Ååh, vad jag vill.

För mig betyder du mer än guld.
Tack för att du finns.
Jag finns här för dig om du behöver nån.
Tveka aldrig.


Aja.

Lev och må!
För det gör jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback