Don´t worry

Kom hem från Katrineholm idag. Måste säga att det var ganska skönt att komma hem, dock lite jobbigt också, men det löser sig :P
 Sitter och tänker just nu och kommer fram till att jag inte gör det jag skrev om i förra bloggen, istället sitter jag här och gräver ner mig i mina bekymmer, vilket jag inte borde göra. Jag kan dock inte påstå att jag har speciellt stora bekymmer, bara vardagsbekymmer som alla har.

Jag har fortfarande mina blåmärken kvar och jag vill inte att de ska försvinna. För de är de bästa blåmärkerna jag nånsin fått jag som jag vill ha kvar, som ett minne över hur underbart roligt och hur underbart bra jag mådde. Det var bäst.

Aja, nu ska jag till farmor och sen ska jag träffa cilla på gymet ;D
hade fint.
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback