don't worry, be happy

Efter att ha tittat i en viss persons blogg fick jag för mig att lyssna på en låt som denna människa rekommenderade.
Låten var don't worry, be happy  och av någon konstig (!) anledning så fick jag för mig att lyssna på den. sökte upp den på youtube och lyssnade. Den var verkligen inte lika bra som jag trodde.
Men ett visst tecken måste det varit, eftersom att jag har en mycket dålig vana av att alltid gräva ner mig i mina bekymmer istället för att släppa allt och gå vidare som alla andra gör. jag har dock bestämt mig för att från och med nu släppa allt och gå vidare, livet är inte alltid på topp och det är bara acceptera.
Men livet är bra i alla fall, bara lite mindre bra vissa dagar.

Om en och en halv timma sätter jag mig på tåget tillsammans med massa andra länslagsspelare. Vi ska nämligen spela Juniorelitcupen i katrineholm i helgen, eller jag ska väl inte spela, mest kolla : )

Nu måste jag duscha.
Ha ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback