Old Times Never Die

Så var det december och den stora dagen Julafton börjar med stormsteg närma sig. Det är första gången på flera år som jag verkligen ser framemot julen och det känns faktiskt rikigt roligt. Visserligen finns inte farfar med längre, men det är bara göra som i alla andra lägen "göra det bästa av situationer". Gamla tider kommer aldrig tillbaka, så är det bara.

För någon dag sen satt jag och funderade på den gamla tiden, den tiden när jag bodde i Göteborg. Jag fattar egentligen inte varför jag inte flyttade tillbaka hem direkt. För livet har verkligen aldrig varit så bra som det är nu när jag bor hemma och får vara med mina riktiga kompisar, det känns mer än himlat underbart.
Självklart saknar jag Emelie riktigt mkt, men det känns också bra att ha hon hemma snart. Wihoo ;D

  
Old Times Never Die

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, du är för söt elina :) jag saknar dig med, och jag längtar jättemkt till i helgen, att få träffa dig och tove, ska bli hur kul som helst! Men du har rätt, erkänn det var en jävla tur att jag berättade allt för din mamma och "svek" dig när du bodde i göteborg, det ångrar jag inte. För det var hemskt att se dig så ledsen .... men jag är så glad för dig skull nu, strularn ;) älskar dig

2007-12-08 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback