dömd osynlig

jag måste verkligen vara osynlig på nåt konstigt sätt.
lång,
tjock,
STOR.
hur kan jag vara så osynlig? jag fattar inte. men tydligen är jag väldigt osynlig.
för endel kompisar syns jag inte. dom ser bara emelie. sen tittar dom på mig och säger. men hej elina. jag såg dig inte. sen tänker jag, nee det är du verkligen inte ensam om.
jag är en osynlig nörd som inget är värld.

aja. gårdagen spenderades med mina bästa kompisar.
jag och emelie följde tove på skolan. det var väl helt okej. roligt att träffa hanna, zilla och sandra, var ett tag sen må jag säga :) 
dock tråkgit att sitta på MATTE lektion med dom. ghaa. jag tror jag döör. haha.
men sen när dom skulle börja med NK gick jag och eme och virrade bort oss i skolan. det var mkt trevligt. träffade hanna, john, viktor, amanda, jim och johan. otroligt roligt. nästan som att hela 9c var samlade. haha.
sen när lektionen var klar gick vi och åt med tove, hanna, sandra och zilla. inte god mat, men de funka.
sen for vi på utbildningsmässan på nolia. vet nästan vad jag vill bli, svårt att välja.
antingen psykolog, ambulansförare eller sjukgymnast. hmm, men dock måste man ha NK också. så jag vet inte. vill dom byta skola, för att få den bästa utbildningen och kunna bli då det jag vill bli. men hmm, får se hur de blir.
sen for jag, tove, emelie och hanna och fikade på kvarten. det var mysigt och sen for vi hem med bussen.
när jag kom  hem läste jag igenom alla grejer jag fått på nolia. sen for jag mamma och agge på stan och köpte löparskor till mig och sen for vi till farmor och farfar och käka palt. mumms ;P
sen for jag och mamma och handlade maten till i morron och sen for jag på bio med ylva och sanna.
himla bra film må jag säga.
höll på att börja gråta i slutet. sööt kille :P
Linas Källsbok :)

nu ska jag se tv.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback