Grey´s Anatomy

Grey´s anatomy hela långa helgen. Jag, Sanna, Hanna och sandra samlades hemma hos tove halv elva på lördag morgon. klockan elva började vi kika Grey´s och vi insåg nog inte riktigt vad vi gett oss in på. haha.
halv fem typ började vi göra maten. då hade vi sett typ fyra program eller nåt sånt, vi hade 20 kvar. shiit.
maten var god, efterrätten ännu godare. mumma. tove städa bort efter oss. haha.
sen snacka vi lite skit. haha och sen gick vi ner till toves rum igen. vi gjorde lite mysigt för kvällen och natten. halv sju började vi se igen. vi såg, skrek åt shepred, skrattade, vissa fuskade och sov ( inga namn nämnda ;) ) och vi hade allmänt roligt. halv tre hade vi sett 18 avsnitt, sen gick vi och la oss.
men somna it förren fem kanske han var, innan det hade vi snackat gode mkt skit snack. haha.
alla utom jag, för jag fatta typ nada av vad dom snacka om. så jag somna och vaknade sen när dom gick och la sig. så jag var pigg och kunde inte somna. haha ;)
vaknade halv elva idag. dags för grey´s igen. såg två avsnitt till klockan ett, då gick vi och käkade frukos, varmkorv. haha ;)
sen var vi klara med vårat låååånga maraton klockan halv fyra. haha.
vi har alltså sett tv sen halv elva igår till halv fyra idag. haha ;) det är grejjer det.
har haft himla roligt måste jag säga :P

åker hem imorron. blev deppad såhär på kvällskvisten. uh. det är hemskt.
har varit och ätit med min familj på pentryt.
käkade pasta, inte så mkt ångest ändå.
ska se film nu ;)
sen är det dags att åka tillbaka imorron ;/
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback