hjärtedagen

idag är det alla hjärtans dag. vaknade klockan åtta hos tove, hon skulle på skolan. jag fick ett super vackert kort av henne. men tyvärr är jag inte riktigt lika kreativ som henne, så det blir inget kort till nån av mina kompisar. dom för nöja sig med en kram av mig ;P hehe.
somnade om hemma till klockan elva i alla fall. härligt.


för att orka en dag till,
behöver jag ett mirakel.

på en dag som denna tänker jag på dig.
jag tänker på dig varje sekund, minut och timma.
du är mitt mirakel.
du är solskenet i världen.
det är jobbigt,
för en dag som denna skulle du helst slippa.
jag vet hur det känns.
men tyvärr måste vi leva tills det är dags för oss att gå.
en gång för alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback