Minnen

Första gången jag skriver i just den hära bloggen.

Dagen har varit allmänt seg, vaknade klockan nio för att min älskade lillasyster skrek halsen av sig, varför har jag ingenaning om. Hon och pappa for sen till kalix för att spela handboll. själv har jag varit vaken sen nio, sett film, käkat frukost och myst med byrisen våran. hon är la för gullig. Och smal har hon också blivit, uh.
nu ska jag snart käka lunch och sen ska jag ta mig en promme i det underara vintervädret. 
var mer snö än jag trodde hära, positivt.
Ska snart ut med skotern med Lisa, bara agge och farsgobb kom hem så.
Senare ikväll ska jag antningen till älvsbyn till kyrkan eller så ska jag vara med franskarna vi var hos i våras. det lutar mer mot franskarna. hm, får göra det bästa av situationen, för tyvärr går det ju inte dela på sig.

sitter och lyssnar på musik från förr just nu, från den tiden precis allt var mörkt och jag bara låg hemma och grät, inte orkade gå till skolan eller fira jul. på nåt sätt känns det som att den tiden börjar komma tillbaka, det är min största mardröm. jag är rädd och vet inte vars jag ska ta vägen mer. det mörkret skrämmer mig mer än något annat.

aja, skotern, byrisen och Lisa väntar.

Ska göra resten av dagen till något bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback