På resande fot

fanskar

Hela helgen har jag varit på resande fot. var ute hela dagen i lördags, på kvällen åkte jag till Bodsjön i skogen och träffade alla franskar vi var hos i våras. det var hur roligt som helst. skrattade så jag fick ont i magen. Vi spelade rabbit och jag satt mittemot Tristan. Jag trodde han satt och skrattade åt min näsa och han trodde jag skratta åt hans näsa, så båda satt och höll för näsan. haha :) de var gode så roligt de, låter inget kul, men de var de.
kvällen var rolig.
kom hem klockan elva den kvällen.
sen vaknade jag klockan nio på söndag morgon, åkte iväg till Pitholm halv tio för att se när Lillpite spelade sin match mot malmberget, woho, LIF vann. underbart :D
sen åkte jag med Sanna till henne och träffade hennes fransk också åt vi Palt :D sen for vi till lillpite och körde skoter med en massa svenskar och massa franskar. så det var jätte trevligt, mkt snö och sol. haha :) tolkade, åkte skoter och gjorde grillpinnar. haha.
sen for vi till Sanna, jag Sanna och hennes franska, som är till vänster på bilden. vi käka Pizza och spelade Monopol.
Vi for sen till Böle, mina hemtrakter alltså, och spelade basket på skolan. hur roligt som helst och mitt lag vann. haha ;P
sen for vi alla hem till mig och såg en film. också fick dom träffa min hund som alla blev kära i och dom lärde sig säga "Hopp upp" men det lät med som, "opp up" haha.

då var klockan elva när dom for och det var dags att gå till sängs.
somnade dock kring tre, men i alla fall.

vaknade halv elva idag, solen sken i alla fall.
emelie ringde och vi gick ut med hundarna, hoppade i snön och hade allmänt roligt.
sen kom vi tillbaka hit och mamma hade bakat semlor, mummsigt. hehe.
såg och extreme make over. haha ;)
nu ska jag vara allmänt seg och se tv tills jag ska träna, får egentligen inte träna förren på torsdag, men jag orkar inte bry mig. är ju ändå frisk nu.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback