Helg

Det är alltid lika svårt att börja ett blogginlägg. Blä för det. Men i alla fall så har helgen sprungit iväg.
I fredags var sista dagen på jobbet, faktiskt lite sorligt. Jag har haft riktigt roligt vissa dagar, medan andra har varit en plåga. Oftast har vi bara sovit och sett tv, men det är väl skönt det också antar jag. Sista dagen avslutades med fika som jag och sara fixade. riktigt gott.
Sen klockan två åkte min familj plus sara och tittade när min syrra spelade Pite summer games. Dom vann med 2-0. 
När matchen var slut var det snabbt hem och sen iväg till Lillpite för poolparty med laget. Det var himla roligt, dock synd att vi inte hade så bra väder. Men vi sket i vädret, badade och sen for vi in till stan som hade öppet till 24.00. Jag inhandlade nya skor och blondspray. Mkt välbehövligt.  Sen var det marsh boom hem och sova, eftersom att jag skulle till boden och träna med div.ett.

Lördag började sju. åt frulle och for till Malin som skulle köra. Träningen gick helt bajsdåligt. Men dom skulle iaf hålla ögonen på mig och höra av sig i augusti, så skulle jag komma och träna igen. Skiit, jag vill inte ;s
Senare när jag kom hem var jag DÖD. Men orkade iaf fara och tittade på agges match, som dom förlorade mot SAIK som vann allt idag. Så bajsigt. blää. sen for jag till tove och skulle se film, men det vart inte. så vi spelade kubb med bibbi och rickard.

Dagen började tio, första ggn på länge man fick sova. Sen for vi på kyrkmarknaden också käkade vi buffe på margretelund. Efter det såg vi finalen, saik-motnånannan. Saik vann ;s bajsbajsbajs.  Hela pite hatar typ dom.
När vi kom hem la jag och mamma oss på en filt ute på gården i solen och somnade, sköönt :P
sen sitter jag här. ska gå ut och gå och sen ska jag se sporten och en film.

                   image35

Lev och må
Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback