Jag blir så ledsen ibland

Jag blir så ledsen ibland. Det värsta jag vet är när människorna jag älskar mest är ledsna. Man blir så ledsen själv och vet inte riktigt hur man ska göra för att hjälpa. Ändå vill man bara ta dom på axlarna och bära dom tills dom vågar stå på egna ben igen. Okej, nu lät det precis som att det är mest synd om mig, för att jag får bära dom. så är det verkligen inte. Jag vill bära dom, för att det är synd om dom. inte om mig. minst synd om dom.

Jag skulle vilja ta en hammare och banka in i huvvet på dig att DU ÄR BRA PRECIS SOM DU ÄR!!!
Alla är bra precis som dom är. Alla alla alla.

Imon far min syster på konfa läger. Ska jag säga det själv ska det bli riktigt skönt. Dock så far jag på läger på tisdag ;D wihoo.

NU ska jag nog göra nåt annat.

Lev och Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback