Lite om mycket

Sommarlov just nu, som alla andra. haha. Har haft det ett tag längre än alla andra, sen den 16 maj. Känns underbart. Men börjar faktiskt längta tillbaka till skolan. två dar med regn är alldeles för mycket.
Sommarn, ja vad säger man om den? Såhär långt har den väl inte varit över förväntan. Snarare under. Hade förväntat mig en ljus, underbar, solig, myggfri sommar. Men vad vart det? en mörk, regnig, myggig, men ändå underbar sommar.
Det är ju liksom alltid ett plus att vara ledig och så. Men när det nästan enbart varit sol en vecka på hela sommarn, börjar man bli lite less. tempen här hemma står på 9 grader plus och man börjar ju fundera om det kanske snart är dags för lite snö?
Jaja, bara hålla tummarna, tårna kan också hållas, för att sommarn ska ta sin vändning här och börja klättra uppåt. I och för sig har inte PDOL varit ännu och det är ju nästan först då sommarn tar fart på riktigt.
Bara hoppas och se.

idag fick jag min nya kamera. Den som tror att jag är lite sur just nu, har rätt. Jag kan nämligen inte den och då blir jag sur. Inget funkar. Så den som vet hur man gör, kan gärna få komma hit och berätta det för mig, innan jag kastar den i backen. Annars idag har det enbart regnat och jag har övningskört. Körde Kallamark och granträskmark runt, PLUS att jag parkerade mellan två bilar förförsta ggn i hela mitt liv, var läskigt. hehe, men det gick de också :P

Dagens vill ha: SOL
Dagens klädsel: Mjukis ;)
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: duschat.
Dagens låt: Ingen typ. har inte haft tid ;O
Dagens planer: snarare kvällens, sova
Dagens saknad: Farfar och faktiskt kusinen <3
Dagens dummaste: kan inte kameran 
Dagens mysslyckade: hela dan
Dagens drog: --
Dagens köp: --
Dagens godis: --
Dagens humör: Sur
Dagens ord: Åååh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback