LIVET

Flytten:
Jaa, vad sägs om flytten hem? Jag måste säga att det är de bästa i år. Helt underbart. det känns bäst att vara hemma igen. Jag kommer aldrig sakna gbg. ALDRIG.

Livet:
Livet, vad sägs om det? Kanske: JAG ÄLSKAR ATT LEVA. Jag vill alltid vara lycklig, glad och bäst. Mumma vad jag älskar det här. Varför vara ledsen liksom. Livet leker ;D

Skolan:
Jaja, känns surt att börja om ettan bara för att man varit på äventyr i storstäderna och bland handbollsfolk. Men känns ändå bra, jag får ju bo hemma.

Blää, vad äckligt positiv jag känner mig.
Måste bara säga en sak till innan jag sussar.

JAG ÄLSKAR ATT LEVA


(förlåt ;P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå förlåt? :O:D

2007-07-25 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback