Markoolio - bäst i helgen

Humöret var verkligen inte på topp ikväll när vi skulle in på PDOL. Jag kände mig ful, äcklig och hemsk, plus att det regnade hemma hos Cilla när vi for därifrån.
Vi kom en låt sen till Markoolio, lyckades ändå trägna oss fram till nästan längst fram. Såg allt. Hade inga speciella förväntningar på honom. Men vaddå? det är ju Markoolio, så klart att man måste se alltså. 
Dock så var han bäst. Helt klart. Så roligt som jag hade under hans spelning var det ett bra tag sen jag hade. Jag skratta, hoppa, skutta och sjöng. Ååh, vad roligt vi hade. Plus att det var regnuppehåll och det höll i sig tills nu, när jag for hem. 

Ja, jag vet att jag är torr och tråkig som inte är där allt för länge. Men palla försöka ta sig in i öltälten vi inte ens får vara inne i. Vad är poängen med det liksom? så jag for hem och har tänkt sova nu. 
Imon är det träning igen, ååh vad jag hatar fotboll ;s Varför!? blää. 

Finns inte så mkt mer att säga, jag klarade båda alkotesten i helgen och Markoolio var bäst. Inget mer. 
Nu är sommarn snart över, endast Tejp och Maria besök att se framemot. Annars finns det inte så mkt kul. Kommer mer imon kanske. OM jag orkar. 

Tills Vidare
Lev och Må
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback