Mycket om lite

jag var i tidningen idag, för att jag var duktig och stod inför flera hundra människor. Okej, kanske inte just därför. Utan för att tidningen inte hade speciellt mycket annat att skriva om. På bilden stod jag inte på scen, men var på väg upp med ett brinnande ljus och var så nervös att jag inte riktigt visste om jag skulle överleva stunden eller ej. Och mina tankar just då gick till trappen till scenen. Skulle jag verkligen klara den utan att snubbla. Yepp, det gjorde jag också och kan känna mig rikigt stolt över mig själv. hehe.

Imon har jag fullt upp hela dagen. Blir nog åka och hälsa på farfar vid graven och sen vidare till farmor. sen järnet hem, klippa luggen(hur jag nu ska ha den), hem igen, fixa, dona och grejsa och sen iväg igen till stan för att möta hanna och gå på bio. Var riktigt längesen måste jag säga man såg den människan. Ska minst sagt bli roligt :) Harry Potter ska vi se, har inte ens sett trean eller fyran, så det ska bli spännande att se hur den är.

Idag betalade jag tejp också. Wihoo, yes vad jag längtar. Imon äre bara två veckor kvar, sen sätter jag mig på den där bussen och åker iväg. Lämnar Pite och all annan skit bakom mig. hihi
dagen innan det åker min syster på konfaläger. Lycks henne om man säger så liksom.

Jaja, nu ska jag läsa och sen sova.
Blir en tidig morron imon. Minst sagt jobbigt.

Lev och Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback