PiteåDansarOchLer

Så har Pite Dansar och Ler kommit till stan. Hela stan är kaos och det kryllar av taggat festivalfolk. Själv kan jag inte själv förstå själva lyckan med en massa fylla och spya. Näe, det känns hemskt att det är nu. För just nu är jag inte taggad alls. Skulle helst sitta hemma och dega med en bra film. Men känns dumt att sitta hemma, när det för en gångsskull händer nåt i Piteå. Så lite får man väl bjuda på. Imon blire nog The Ark. Jag vet, jag hatar dom typ. Men jag måste, för alla andra ska. Sen på lördag blir det Markoolio bara för att han är han liksom efter det blir det kanske Sahara Hotnights sen blire nog hem för min del. aja, får gör det bästa av situationen.

Nu väntar jag på att min mor ska komma hem, så jag kan käka middag med henne och sen gå ut och ta mig en promenad.

Nu ska jag dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback