Sommar och sol

Sommarsommarsommar :)
underbart måste jag säga. Har varit otroligt varmt i en hel vecka nu och man kan inte annat än att tacka och ta emot. Jag har badat och solan hela veckan och hoppas verkligen på att jag blivit brunare. Mumma.
Dock kommer inget gott utan det onda heller. All värme har gjort mig förlamad och har inte kunnat svara på ett enda brev. Dumma mig. Men jag hoppas kunna göra det i helgen.

Igår spelade jag min första match i ÖIF tröjan. Gick mycket bra, men ett insläppt mål blev det. Dock tog jag typ allt annat. hehe. Vi vann med 2-1. Och det var riktigt nära att jag fick psykbryt eller nåt av all knort som var där. Blää för det. Dit vill jag aldrig mer.

Nu måste jag dra mig. ska och bada med Lisa.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback