Sov Gott

Natt på museet är en film jag starkt tipsar om. Vi såg den i kväll, jag tove och david. Vi trodde först att den bara var en skit film, men hyrde den i alla fall. Det visade sig dock att det var en film innehållande mycket humor. Ååh,  verkligen skit bra. Men dock lite fjantig och är säkert gjord för dom som är yngre än oss, men jag tycker ändå att alla borde se den. hehe.

Igår började jag kolla Pip Larssons igen. Väcker verkligen gamla minnen sen man var yngre. Pip Larssons i mitt hjärta liksom. Ser klart dom ikväll. Ååh, det är så bra. Klockan är redan tolv och jag borde sova, men dock så går det ju inte om man inte är trött, så det är ju ett litet problem. Jag har typ blivit någon slags nattuggla. Urshdå, det vill jag inte. Jag vill sova om natten och vara vaken på dagen. det skulle vara guld.

Från det ena till det andra, min moster ringde idag, när mamma låg och sov såklart. Mamma är alltid upptagen när hon ringer. Maria, dvs. min kusin ska komma till mig den 10 tror jag och stanna en vecka typ. Å gisses var jag längtar tills dess. Var längesen hon var här och jag tror att hon längtar hit också. Roligt vi kommer ha det. Mohaha.

Nähä, detta duger inte. jag måste sova, men se Pip Larssons också. Så jag ska se det klart, bara tre avsnitt kvar och sen sova. Eller näe, läsa min bok också ;P hehe.

Sov Gott.
Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback