Eken Cup

Allt är galet här just nu. Jag är trött som tusan, mamma är sur för alla väskor, agnes på match, pappa degar framför tv och farmor ligger på sjukhus alldeles blåslagen efter ett äventyr i trappen en natt för några dagar sen. Inget är som det brukar och borde vara. Allt händer liksom på en och samma gång. Det är lite orättvist tycker jag. Men jag tror nästan det var bra det som hände med farmor, en hel kropps renovering kanske inte är helt fel. För hon har ju liksom inte varit med om lite om man säger så.
jag och pappa var och hälsade på henne idag där hon låg. Hon var inte speciellt vacker, men dock inte lika blå som alla andra säger. De flesta kryddar nog lite. Dock var hon väldigt mördbultad. shiit. min stackars älskade farmor. blää.

Jaja, imorse klockan sex kom vi hem från Eken. Det har varit riktigt roligt, dock roligare förra året. Allt detta har den underbara helgen innehållit:
Handboll, regn, skratt, sol, halkigabollar, telefonsamtal, tunnelbanor, vinst, förluster, grönalund, karuseller, sömn, skottlossning, raketskjutning, fyllegubbar, stockholmska, äckliga dialekter, hejjaramsor, kvasten, skrik, musik, plattänger och mktmktmkt mer :)

NU ska jag dra mig till Emelie.
Eller vickan och hämta MIN bok alla läst :P

Lev och Må
Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback