Elefantfot berättar

Det spelas just nu massa hög musik hur mina högtalare också planeras det poolparty hos linnis på fredag. Det kommer nog bli en underbar kväll med massa underbart folk. Längtar.
Idag har jag tränat och jobbat och lite annat smått och gott.
Imorron blir det hälsa på farmor. Det kommer nog bli bra, nästa vecka ska vi fixa palt, mumma ;)

Ibland får man såna il, man bara längtar och längtar. Det gör jag just nu. Det är nog först nu jag  verkligen förstår vad som har hänt och att det verkligen inte är någon dröm, nej detta är sanning. Riktig himla sanning. Och jag saknar min farfar så mycket att det gör ont. Imorron är det en månad sen världen under mina fötter verkligen rasade. Men jag kan säga till alla er som läser att golvet håller på att byggas upp och snart ska det nog vara klart. Hoppas jag. Men längta, det kommer jag nog alltid göra. Min farfar, han finns men syns inte mer.

Dagens vill ha:  bra väder
Dagens klädsel: Mjukisar, sköönt
Dagens smink: Åssit
Dagens frisyr: Lejd och ful och allt hemskt
Dagens låt: I Can´t make you love me - Bonnie Raitt
Dagens planer: I morse skulle jag jobba, nu äre väl mest sova
Dagens saknad: FARFAR
Dagens dummaste: 
Dagens mysslyckade:
Träningen
Dagens drog: Boken och musiken
Dagens köp:
Dagens godis:
Dagens humör: Trött
Dagens ord: SkithåL

Lev och Må
Elina


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja skicka brev till mig :) Skriv ett mail så får du min adress ^^

Postat av: Anonym

[email protected] :D

2007-06-28 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback