Slappa dagar

Idag slutade jag klockan tolv, som alla andra dagar då. Dock dåligt att sluta så tidigt, för då har man åssit att göra när man kommer hem. Måndag och Tisdag har jag vart på sjukhuset hos farmor, men idag, va tusan ska man göra idag? Jadu, jag har ingen himla aning. Nåt blire väl. Ikväll är det iaf fotboll, roligt roligt :D
Min dag började klockan nio på BSK. Sen såg vi sommarlovsmorron, städade, spelade kort, käka och for hem. Slappt :P

Imon
åker jag till kukkolaforsen och degar på midsommar. snacka tråkigt eller vad? Jag hatar att vara med familjen på midsommar, men jaja. Bara bita i det sura äpplet liksom. Hoppas verkligen det blir roligt iaf.
Ååh, nästa sommar ska jag söka nytt sommarjobb, antar att det blir söka konfaläger, eftersom att jag anser mig vara tillräckligt stor då. Hoppas bara jag får det. Hoppashoppas. Då har man ju bil och allt. woho.

Nu ska jag dra mig, ska nog med mamma och pappa och handla och sen på sjukhuset.
NU ska jag städa husvagnen lite :P

Lev och Må
Elina


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej det blir nog fagervik för min del (: Jag hoppas allt är bra med din farmor med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback