Sommar

En helt underbar dag börjar gå mot sitt slut - tyvärr. Jag älskar dagar som är såhär. En massa sol, lycka och volleyboll. Jag tycker jag är värd det efter så många dagar med depp. Förlåt farfar, men jag tror du vill att jag ska vara glad.
Allt påbörjades igår när tove ringde och väckte mig klockan nio, hon ville för första ggn i våra liv gå ut och sola. Det var riktigt coolt. Sen låg vi ute och solade till klockan fyra. När jag kom in senare var jag lagomt bränd. Men det kändes bara underbart, för i morse var jag bruner ;P Sen på kvällen tog jag pappa med mig och övningskörde hela vägen till Blåsmark till Ylva. Sen åkte jag  med henne till Jävre och träffade alla där för ungdomsmöte. riktigt roligt. Sen vare hem och direkt i säng.

Denna dagen började halv tio. Tog på mig bikinin och gick ut till mamma och åt frulle i solen. Ååh, det är detta jag längtat efter hela vintern och nu är det otroligt nog här. Tove ringde klockan tio och jag gick över till henne och började sola. Idag solade vi bara till två, för sen var vi så brända att vi inte fick vara ute mer för våra kära mammor. Men inte gjorde det nåt, för vi gick in och såg handboll. Sverige-Rumänien. Troligtvis förlorade sverige, vi hann inte se klart, fotbollsträningen kallade. Riktigt roligt faktiskt. Sen for jag hem. Agnes bakade kladdkaka och jag for med pappa till OK, övningskörde :P
Nu sitter jag här och dör för alla mygg gör mig irriterad. Bajs för dom. Plus att det är dödsvarmt uppe i mitt rum. Bastu. Blää för det med.
Igår var det 27 grader och idag 31,5, underbart

I morron blire stan med tove och sen måla huset. Hihi ;)

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback