Sommarjobb och mkt mer

Igår var det begravning för min älskade farfar. Det var nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Men på nåt sätt orkade jag mig igenom hela dagen och det är jag fruktansvärt glad för. Allt känns så konstigt just nu, det känns som att han kommer komma tillbaka och allt kommer ordna upp dig. Det kändes absolut inte som att det var min farfar som låg där i kistan och väntade på att grävas ner under jorden. Men det känns bra att han kommit hem nu. Även fast jag tror att han kommer vara hos farmor när jag kommer dit. Prällen på plats var mkt bra och gjorde hela grejjen mkt bättre och inte lika stelt som det skulle vara med nån annan prälle. Bra jobbat.

Idag åker jag till stockholm med handbollslaget. Vet inte riktigt om det känns så bra att åka, men det lär bli bättre sen tror jag. Nu ska jag fixa min Ipod :)

Första dagen med fotbollsskola idag. Riktigt roligt, men oj vad alla små är jobbiga. Dom gör precis som dom själva vill. Men visst är dom gulliga, hur söta som helst. Det har regnat hela hela dagen. Skit blöt vart jag och riktigt rädd för att bli blöt.
Men jag hoppas jag klarar mig.
Nu ska jag fixa ipoden.

Lev och Må!
Elina

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Ledsen för din farfar. Jag har ännu inte gått på min farmor's begravning, får reda på när den är idag. Jag känner precis samma sak som du gör, att när som helst ska hon komma tillbaka, och le sitt vackra leende.. Men du får ha det så bra! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback