Stockholm

Dags att inse att sommarn är här nu och det är dags att fixa till humöret, Elina.
Inte alls länge kvar nu till jag åker till stockholm och jag har endast bra och vackra minnen där ifrån. I Love Eken Cup med lillpite. Det bara är så. Varma sommardagar, handboll, äcklig mat och hemska förläggningar. Kan det bli mycket bättre. Jag tror knappast det. Inte nog med det, allt underbart handbollsfolk som trängs och hejjar på gräsmattorna. Ghaa, vad jag längar.
Jag har alltid liksom sagt att jag hatar stockholm, men jag tror baske mig att jag måste ändra min åsikt. Jag tror att jag börjar gilla den där äckliga delen av vårat avlånga land. Det är liksom ingen som gjort mig nåt dumt där, så varför hata vår huvudstad?
Så fort jag hör nån snacka om nåt ställe där nere i stockholm blir jag glad, fattar inte varför, men så äre.

Midsommar börjar med stormsteg närma sig och jag ska vara i skogen. Kukkolaforsen närmare bestämt. Och jag vill inte ens dit. Bajs för mamma och pappa som bestämmer. Jag hade sett framemot ett enda år hemma i böleskogarna. Men inte det. Absolut inte. Jaja, jag antar att jag måste göra det bästa av situationen. Jag ska snart köpa min nya kamera och det brukar gå ta en massa fina bilder där om bara vädret tillåter det. Så jag får väl allt leka med min kamera då.

Sängen kallar.
hade fint

Take Care

Kommentarer
Postat av: Camilla

Avsked är skit, Sthlm är bra skit (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback