Ångestdag försvinn

Somnade inte förren klockan fyra inatt. Jag kan verkligen inte sova. Ligger och kallsvettas, stressar och tänker. Det är verkligen ingen bra kombination kan jag ju meddela. Känns hemskt att åka till skolan igen. Orkar verkligen inte det. Jag hatar verkligen att vara på skolan, skulle  vara mycket bättre om jag trivdes med vars jag gick skola. Då tror jag allt skulle kännas bättre och jag skulle nog inte heller vara så stressad om nätterna. Jag lovar er som trivs vars ni är, var nöjda med det och njut medan ni trivs. Jag hatar att otrivas.

Nu är jag hemma från skolan igen. Pallade verkligen inte slutet av dan och gick hem klockan tolv. Kändes bra att få komma hem lite och samla tankarna. Jag hatar att ha ångest. Det är verkligen nåt här inom mig som gör ont. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men nåt är det. Jag tänker ofta på det Maria sa till mig en natt när vi skulle sova. Man ska vara glad och trivas med livet, då blir allt mycket roligare. Man ska inte gå och tycka synd om sig själv. Men ghaa, jag vill så gärna tycka som hon gör. Men jag kan inte, jag tycker verkligen inte synd om mig själv. Det är de sista jag gör, jag tycker synd om människorna i min omgivning, det är dom de är synd om, inte mig. Snälla, kan du inte lära mig Maria?! Aja, snart äre träning. ser inte framemot det så mkt. Kan inte förstå vad det är med mig. Tycker inte ens handboll är värt nåt mer. Ghaa, orkar inte tänka mer. Ska nog dra mig mot sängen och sova i en halvtimma.

Men först måste jag skriva om min underbara dag igår. Ingen skola då, så jag, Emma och Mikaela drog oss ut mot slottsskogen och satt på en filt och åt lunch. Det var verkligen Guld.  Hade det hur roligt som helst och det var underbart i solen. Det var varmt och kändes verkligen som sommar. Hade på min leggins och en klänning. Känns inte längre konstigt att ha det, utan helt normalt. Det är skönt också. Jag  har blivit brun också. mohaha. i urringningen och på armarna. Känns också bra. Dock är jag avundsjuk på Ines som ska utomlands på måndag. Vart vet hon inte för det blir en överraskning. Men ghaa, vad jag är avundsjuk. hehe.

Håhåjaja, nu ska jag dra mig mot sängen och sova i dom 30 min jag är förtjänad. hihi.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback