Helg

Just nu sitter jag hära för att jag har inget annat att göra.
det är en väldigt sen söndag eller kanske en väldigt tidig måndag. nåt av det äre i alla fall.
ska man kika på klockan är det en sen söndag.

I helgen och till på tisdag har min kära kusinvitamin vart hära. Och jag i alla fall har haft riktigt roligt.
Det var längesen jag har skrattat så mkt som jag gjort i helgen.
Maria gör mig till en glad liten unge.

I går när jag skulle och hämta henne på centralen här i göteborg träffade jag Belinda från Älvsbyn, mkt oväntat. det var trevligt att snacka med henne iaf.
Sen träffade jag henne, blev förvånad över hur kort hon plötsligt har blivit, trots hennes enorma klackar till skor.
Vi packade in oss i bussen, tillsammans med en massa annat äckligt folk.
När vi klev av bussen blev Maria otroligt besviken. Hon hade förväntat sig en lyxig lägenhet mitt i City. När hon kliver av bussen är det enda hon ser skog, skog och åter skog.
Väl inne i lägenheten blir hon nog ännu mer besviken.
Hon tyckte vi hade en äckligt smuttsig lägenhet, trots att vi städat dagen innan. Bevsiken på mig själv och min dåliga städning fortsatte vi in i lägenheten. äcklig äcklig och åter äcklig.
Dagen fortsatte med ett stads besök där jag inhandlade en jätte fin klänning typ, leggins och mat. hehe.

efter det kom vi hem, Maria sminkade mig och gjorde mig gaaalen i håret.

sen vare bänk framför mello alltså.

Dock synd att Theark gick vidare, uh.

Efter det ringde Anton, vart inte så speciellt långt samtal, vet inte riktigt vad som hände dära?!

Sen såg vi Honey, fast jag vart för trött så vi gick till sängs och somnade typ halv fyra.


I morse skulle vi stiga upp klockan 11, men maria vägrade stiga upp så vi blev försenade med en timma.

Dagen har vi spenderat i stan och på det äckliga köpcentret på backaplan.

köpte dock ett par skor och nytt smink. roligt de :)

Nu ikväll har vi sett beck och Säg att du älskar mig. hilma bra filmer, men beck var seeg.


Nu tjatar Maria och söjn. men jag skriver mer sen typ på tisdag eller onsdag och summerar hela Marias besök.


Kommentarer
Postat av: Maria

Skulle jag tjata? Ööööööööh, neeeej. Och sen så vare du som vägra kliva upp så det så. Mupptupp!

2007-03-12 @ 13:38:28
Postat av: Hanna

vad säger du? The Ark är ju kung! Snacka om jag jag ska njuta av varje sekund på PDOL! ;D

2007-03-12 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback