Jag behöver en kram

Även denna dagen spelas i moll men skiner i dur. orkar inte.
Jag orkar inte vara sjuk längre. Känner inte för att göra något. Bara sitta och titta ut genom fönstret. Titta på allt folk där nere som verkar vara glada och lyckliga. Sitta och lyssna på fåglarna som flyger där uppe i det blå. Varför måste dagen vara såhär? Känner inte för dagen helt enkelt.  Det känns som att jag inte längre orkar. Jag orkar inte. Verkar ha kommit in i någon form av svacka där inget känns som det borde göra. Känner mig tjock (måste träna för att jag har inte tränat på en vecka nu eftersom att det är nån som verkligen inte vill att jag ska bli frisk), känner mig äcklig, ful, värdelös, jaa helt enkelt blää idag. Måste plugga, städa, sova, läsa, leva. Måste hinna med allt. Känner för att lägga mig ner och vakna först när jag är på bättre humör.
Längtar hem gör jag också. URSH.

Efter fyra dagar hemma med rixFm har jag kommit fram till att det enda dom spelar på den värdelösa kanalen är schlager, nån från idol eller så nån gammal dum låt från 1400-talet eller nåt sånt. Men så, till min stora förvåning, kommer ibland några små överraskningar som Martin Stenmarcks Nästa dans. Men även fast dom bara spelar en och samma musik hela tiden, tycker jag på något konstigt sätt om den kanalen. Just nu är jag mycket less på att vara jag. Ibland blir det bara så. Jag tycker inte om att vara Elina Källman just nu. Inget finns som är bra med den tjejen. Det mesta är fel. Just nu tycker jag inte om att vara jag, rädda mig snälla. 

Till en deppig dag hör deppiga inlägg till. Orkar inte vara glad just nu. Hoppas att mitt deppiga humör går över till i morron, eller i alla fall till nästa gång jag ska på skolan. För nå mer skola blir det inte för mig på resten av veckan.
Nu ska jag ta och plugga lite samhäll och efter det ska jag svara på ett brev till älskade Hanna som jag skulle göra igår, men DOCK hann jag aldrig göra det, för jag sov och pluggade hela dagen.  

Jag behöver en kram, jag behöver lite kärlek och omtanke - tack. 

m, vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Är enormt uttråkad och vill sova. men kommer aldrig kunna somna. eftersom att jag har sovit iprincip hela dagen och somna nu är nog så gått som omöjligt. Lars Winnerbäck får fördröja min tid. Inget kan väl bli för hemskt när Lasse är i farten. När man ser på efterlyst har det väl gått för långt? Uh, jag fryser och jag svettas om vart annat. Tänker lite granna på att jag skulle vilja vara som min kusin. hon är bra på precis allt. Bra på att måla, skriva, ta kort, vara bra, snäll helt enkelt. Jag skulle vilja vara som henne. Hon är en person att se upp till, även fast hon svär en hel del, är hon min alldeles perfekta kusin som jag ser upp till.
Nu ska jag ta och se på sportnytt och sen måste jag nog äta lite.

Take Care

Kommentarer
Postat av: M

Naaahw, va söt du är :) Men du behöver inte se upp till mig. För du är lika bra du :D Så det så. Skickar över massa kramar! :D

2007-03-23 @ 10:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback