Mami <3

Mamma, jag älskar dig.
Men jag orkar inte mer.
Jag vill gråta i din famn.

Mamma jag älskar dig.
Men jag känner mig så trött.
Jag vill somna i din famn.



Jag är en sån flicka som alltid saknar något, längar efter nått så där. Nu förtiden är det ofta tiden jag hade där hemma. Trots allt som varit svårt, är det som ändå där jag vill hålla hus.
Visst, göteborg är helt okej. Men liksom hemma där har jag ju hela mitt liv. Min mamma, min pappa, min syster, min hund, min säng, mitt rum och framför allt mina kompisar.
Jag saknar av hela mitt hjärta. Och speciellt så här på kvällen, när man blir trött och tänker för mkt. Då är det lätt att sakna. Just nu vill jag bara lägga min i mammas famn och gråta, sova och säga hur mycket jag tycker om henne bara för att just hon är hon. Min mami är bästast <3




När du inte längre orkar,
Då orkar jag får två.

Take Care

Kommentarer
Postat av: Maria

Wihi, grattis till guldet då! :P Har inga pengar på mobilen så kunde inte svara :P Hade du kläderna då? :D

2007-03-19 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback