Nyttigt hit. Nyttigt dit. När ska nyttigheterna sluta?

Det här är jätte nyttigt. Det här är jätte bra att äta. Nejmen, det är ska man inte äta, det är jätte onyttigt. Nej, det här blir jag tjock på. Det där är JÄTTE nyttigt. hmm, vad ska man säga om det här då? Det är så här jag får ha det varje dag. Nyttigheter hit och dit. Fett som det finns för mycket av på deras kroppar. Deppade tittar dom sig varje dag i spegeln och säger; Shiit, jag måste börja banta.  Deppad slänger jag mig på sängen och tänker; Vaddå tjock. Dom är inte ens tjocka. Och vart ser som allt fett, inte ett enda fett finnt på deras kroppar. Detta gör mig så fruktansvärt irriterad. Tycker dom att dom själva är tjocka, vad måste dom då inte tycka att jag är? Jag måste ju vara stor som en jätte så eller nåt. Jag blir sååå irriterad. Titta först på mig, tänk senare efter och tänk OM du verkligen borde säga det du just sa!!!!

Är trött idag, less på allt. Börjar friskna till, men känner mig ändå inte riktigt frisk. Ska ha fest här hemma ikväll också. Fira SM guldet. Ska ändå bli kul, om jag blir pigg. Det tar verkligen av kraften att vara sjuk. Jag hoppas innerigt att jag slipper vara sjuk på länge nu. Men mina odds är ju inte så stora. Varit sjuk en ggn i månaden sen jag flyttade till detta skit ställe. Så det är inte så stor chans. Ska iaf snart börja byta om, duscha och sånt. Emma har just gjort en SM tårta, mycket vacker :) haha. Vet inte riktigt hur det kommer bli ikväll, men man får väl vara glad och låtsas tycka att det är kul. Jag är så fruktansvärt trött. Vill sova för alltid.


Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback