Som en sjuk unge

Även fast dagen skiner i dur spelas min fortfarande i moll.
Det är jobbigt att vara sjuk. Idag lever jag på halstabbletter, panodil, nässpray och apelsiner. Och allt detta pga min kusin som ville att jag skulle bli sjuk så att jag kunde slippa träningar. Nu vill jag inte slippa träningarna, nu vill jag träna bort allt jag ätit, allt som jag inte tränat. Har inte tränat på en vecka nu, börjar få panikpanikpanik.
 
Det enda roliga med denna dag måste väl vara att jag fått brev från Hanna som jag ska svara på.
Var med i PT idag också, såg ut som en tjockis. haha. Erik var också med i tidningen, han var sööt.
Vi tvättar idag också, hade bara två tvättar. Kan bero på att jag typ legat i sängen i två dagar nu och tyckt synd om mig själv för att jag aldrig blir frisk.
Men idag har jag tagit mig upp från sängen, har till och med sminkat mig för att känna mig friskare. Dock gör jag inte det. men jag kan ser friskare ut. Känner mig fortfarade hängig och äcklig.

Ikväll är det det efterlängtade Grey´s Anatomy på kanal fem. Jag älskar det och det förgyller verkligen dom hemska vardagarna. uh.

aja, skriver kanske senare igen.
Nu ska jag dra mig ner till källarn och sen plugga gärnet :/

Nu sitter jag här igen, borde plugga mer : / men ska fixa de snart.
Är i PT idag, ser ut som en liten tjockis, men sånt får man allt ta ;P

http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=59939&cat=2&pageIndex=0&arkiv=False


Kommentarer
Postat av: Maria

Hah, skyll på mig du :P Gör det bara!
Och sen så är du ju jätte söt på den där bilden :D

2007-03-22 @ 10:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback