SVENSKA MÄSTARE 2007


                     187055-9
                     



Helgen blev minst sagt lyckad. Egentligen, om jag ska vara ärlig trodde jag inte att den skulle bli så lyckad. Jag trodde nämligen att någon, t ex. Tumba skulle förstöra en för oss, men så blev inte fallet. I stället förstörde vi den för dom. Mig gör det inget att vi förstörde den för dom, för jag blev i alla fall lycklig.
Svensk mästare var inget jag kunde tro för ett år sen, men nu kan jag skriva det. Jag är Svensk mästare.

Vårt SM äventyr började en helg i Alingsås och sen dess har vi gått obesegrade fram till finalsteget. 
Helgen började tidigt. Upp klockan åtta, för att äta frukost och åka med bussen, en buss som skulle ta oss till Kärra. 
Väl i Eskilstuna vare matcher som gällde, match match match.
Och jag var sjuk som vanligt.

Allt gick bra och enligt planen. Vi tog oss till final och när slutsignalen pep stod vi - Kärra HF - som segrare och det var gryyymt skönt. Jag har aldrig varit med om något så coolt som SM guldet. 
Vi skrek och vi skrattade och vi var glada och allt var perfek. underbart.
Och jag så klart grät och grät, men det var så underbart. 
Sen i omklädningsrummet fick vi Champange. wihoo. 
Det går nog inte med ord beskriva hur det känns.
Lilla sportspegeln idag, hihi. tänk om man är med ;P
Jag tror inte det går beskriva, det måste upplevas :D

Shiit, var nyss på tv. Pinigt eller vad? haha. men men , så äre. 
Nu ska jag dra mig och göra nåt annat. 
Får inte plugga, eftersom att vi vunnit nu och Emil sa nej ;P

SM guldet är den lilla lyckan jag lever på nu.

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback